lunes, 11 de mayo de 2015

LLIBRETS DE LLOM FARCITS - (segon)

Es tracta d'una recepta bona, fàcil i econòmica ... aquest plat el feia la meva mare i jo l'hi feia a les meves filles quan eren petites ... Ara ho faig per al meu marit i també per a mi ...

Ingredients per a 4 persones:
Es compte 2 llibrets per persona, per la qual cosa haureu de comprar 8 llibrets o 16 trossos de llom tallats fins.

- Filets de llom tallats en forma de llibre o talls de llom fins -que utilitzarem 2-
- 1 paquet de tranchetes de formatge. Jo utilitzo la marca Kraft
- 1 paquet de talls de pernil dolç fins, marca Campofrío.
- Sobrassada de Mallorca, marca el zagal.
- Pa ratllat
- 2 ous batuts
- Oli d'oliva

Primer agafo el llom i el farcit amb el formatge i el pernil dolç. L'altra meitat ho faig amb formatge i sobrassada de Mallorca.
També els podem fer amb formatge i pernil serrà. En aquest cas no posarem sal al llom, ja que el pernil ja la porta.
A continuació els hi poso una mica de sal (només per un costat) i els arrebosso: primer amb ou batut i després amb el pa ratllat.

També els podeu fer rellenos de formatge Roquefort ó formatge blau. 


En una paella amb l'oli d'oliva calent els fregeixo per ambdós costats i quan estan daurats, els poso en una font amb paper de cuina perquè absorveixi l'oli sobrant.
A continuació els presento en una safata acompanyats de
puré de patata, xampinyons, pebrots o escalivada ... segons els gustos.

És un segon plat francament deliciós ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario